Let op: de informatie in dit artikel is ten minste vijf jaar oud

Vijf tips om te profileren met pit

Voor managers in zorg en welzijn wordt het steeds belangrijker om hun organisatie stevig te profileren. Gemeenten willen zeker weten dat initiatieven echt succesvol zijn. De burger heeft een enorme keus aan aanbieders en activiteiten. Bedrijven zoeken naar mogelijkheden om verantwoord te investeren. Meer geld en waardering krijgen is echter voor veel managers een zware opgave. De werkdruk is hoog en er staat al zoveel op de agenda door de transities en de bezuinigingen.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Voor managers in zorg en welzijn wordt het steeds belangrijker om hun organisatie stevig te profileren.
Voor managers in zorg en welzijn wordt het steeds belangrijker om hun organisatie stevig te profileren. - Foto: Stock.xchng

Op het Zorg en Welzijn Management Event op 19 juni leren managers in zorg en welzijn van diverse sprekers hoe de organisatie te onderscheiden. Het verbeteren van de profilering en marketing is daarvoor heel belangrijk. Anneke Krakers, businesscoach en trainer tijdens het event, geeft u in een whitepaper alvast 5 tips om uw organisatie beter te positioneren.

Download hier gratis de whitepaper ‘Positioneren met pit’ >>

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.