Home FAQ

FAQ

Heb je een vraag over Zorgwelzijn.nl, jouw Zorg + Welzijn-profiel, abonnement of een Zorg + Welzijn congres? Op onze FAQ pagina vind je de antwoorden op veelgestelde vragen.

Online

Sommige artikelen op onze website of in onze e-mailnieuwsbrief hebben de aanduiding  ’Premium’. Dit zijn artikelen speciaal voor abonnees. Soms gaat het om artikelen uit het Zorg + Welzijn magazine. Zodra je een abonnement hebt afgesloten, krijg je onbeperkt toegang tot al deze vakinformatie. Wil je het eerst uitproberen? Kies dan voor een proefmaand!

Als je wilt reageren op artikelen en berichten wilt opslaan heb je een Zorg + Welzijn-profiel nodig. Heb je nog geen account? Maak dan hier jouw Zorg + Welzijn-profiel aan.

Heb je al een Zorg + Welzijn-profiel maar nog geen abonnement, dan kun je dit online afsluiten. Let er tijdens het aanschaffen wel op dat je in het bestelproces het e-mailadres gebruikt van jouw Zorg + Welzijn-profiel.

Heb je al een betaald Zorg + Welzijn-abonnement, maar geen Zorg + Welzijn-profiel? Maak dan hier gemakkelijk een Zorg + Welzijn-profiel aan. Let op! Gebruik het e-mailadres waarmee je jouw abonnement hebt aangeschaft. Aan dit e-mailadres is de onbeperkte toegang tot Zorgwelzijn.nl gekoppeld. Wil je liever een ander e-mailadres gebruiken? Neem dan contact op met onze klantenservice via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.00).

Moet je steeds opnieuw inloggen op Zorgwelzijn.nl? Dit kan te maken hebben met verkeerde informatie die is opgeslagen in de cookies van je apparaat en browser. Wij raden je aan om eenmalig de cookies van de browser te verwijderen en opnieuw in te loggen.

Je kunt via deze pagina een nieuw wachtwoord opvragen. Je krijgt dan, na het invullen van jouw e-mailadres, een link gemaild. Met behulp van deze link kun je jouw wachtwoord opnieuw instellen.

Proefmaand

Met de Zorg + Welzijn proefmaand krijg je toegang tot alle informatie en artikelen op Zorgwelzijn.nl. Dit is inclusief de artikelen uit ons magazine. Met de proefmaand heb je een maand lang gratis toegang tot de website. De proefmaand loopt automatisch af, je zit nergens aan vast.

Abonnement

De verschillende abonnementsvormen van Zorgwelzijn.nl kun je hier vinden en met elkaar vergelijken. Als je het gewenste abonnement hebt gevonden ga je via de button naar de webshop van Bohn Stafleu van Loghum (BSL.nl/shop). In de webshop van onze uitgever kun je gemakkelijk jouw abonnement naar keuze afsluiten.

Dit klopt. Wanneer je een abonnement af wil sluiten op Zorg + Welzijn kom je op de webshop van Bohn Stafleu van Loghum terecht. BSL of voluit Bohn Stafleu van Loghum is de uitgeverij achter Zorg + Welzijn.

De digitale toegang gaat direct in, na je bestelling ontvang je per e-mail instructies voor het aanmaken van je persoonlijk account. Heb je gekozen voor een abonnement inclusief het vakblad, dan ontvang je de eerstvolgende editie zodra deze uitkomt.

Abonnementen kunnen op elk gewenst moment ingaan. Na het eerste loopjaar wordt een abonnement automatisch verlengd, tenzij twee maanden voor de vervaldatum is opgezegd via het daarvoor bestemde formulier. Als vakuitgave hanteren wij de opzegregels uit het verbintenissenrecht. Wij gaan er van uit dat je het abonnement uit hoofde van jouw beroep afsluit.

Ben je Zorg + Welzijn abonnee? En heb je jouw laatste editie niet ontvangen? Dit kun je doorgeven door dit formulier in te vullen.

Je ontvangt de niet bezorgde editie binnen vijf werkdagen. Heb je een eerdere (oudere) editie van Zorg + Welzijn niet ontvangen? Geef dit dan telefonisch aan ons door via 030-638 3736 (ma – vrij 08.30-17.00).

Controleer eerst of je nog bent ingelogd. In sommige situaties is het nodig op opnieuw in te loggen. Lukt dit niet? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Het klantnummer kun je bovenaan je factuur vinden en boven je naam op de adresdrager die bij jouw tijdschrift zit

Als je wilt overstappen op een goedkoper abonnement, is dit mogelijk aan het einde van je huidige abonnementsperiode.

Overstappen naar een duurder abonnement is op ieder gewenst moment mogelijk. Om je abonnement te wijzigen kun je hier contact opnemen met onze klantenservice.

We hopen natuurlijk dat we je met Zorg + Welzijn lang mogen blijven ondersteunen in je werk en dat je het ons laat weten als je verbeterpunten voor Zorg + Welzijn ziet.

Wil je toch opzeggen? Dat kan 2 maanden voor het einde van je abonnementsperiode via dit formulier.
Je kunt helaas niet telefonisch opzeggen.

Financieel

Wil je een Zorg + Welzijn abonnement afsluiten? In de BSL shop kun je jouw abonnement betalen per factuur of acceptgiro.

Je kunt bij een bestelling van abonnementen, zoals Zorg + Welzijn, of bij een zakelijke bestelling op factuur kopen. De factuur ontvangt je apart en is afkomstig van Springer Media B.V.. Bij betaling vragen we je om het factuurnummer en je klantnummer te vermelden. Je kunt deze gegevens op je factuur vinden.

Het rekeningnummer van Zorg + Welzijn voor handmatige betalingen is ons Duitse rekeningnummer van Springer Media B.V. Onze bankgegevens zijn:

Deutsche Bank AG, Berlin
Unter den Linden 13-15
10117 Berlin
Germany

IBAN: DE76 1007 0000 0034 8565 00
BIC: DEUTDEBB
Account Holder: Springer Media B.V.

Vermeld bij je betaling altijd jouw factuurnummer en klantnummer.

Aangezien dit een buitenlands bankrekeningnummer is, moet je bij het overmaken kiezen voor ‘buitenlandbetalingen’. Als je rekening niet geschikt is om een overboeking naar het buitenland te kunnen doen, dan kun je ook het onderstaande Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken.

Deutsche Bank AG, Amsterdam
De Entree 99 – 197
1101 HE Amsterdam

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50
BIC: DEUTNL2A
Op naam van: Springer Media B.V.

Ja, dat klopt. De financiële administratie van Zorg + Welzijn wordt uitgevoerd door Springer Media B.V.. Wij zijn onderdeel van de internationale wetenschappelijke uitgeverij Springer Nature, dat is gevestigd in Duitsland en bankiert bij de Deutsche Bank AG, Berlin.

Is je rekening niet geschikt voor een overboeking naar een buitenlands rekeningnummer? Dan kun je ons Nederlandse bankrekeningnummer gebruiken:

IBAN: NL62 DEUT 0265 2400 50. Op naam van: Springer Media B.V.

Vermeld bij je betaling altijd jouw factuurnummer en klantnummer.

Congressen

Ja, indien het congres nog niet volgeboekt is, is het mogelijk om jezelf op de dag zelf nog te registeren bij de registratiebalie.

Ja, het is mogelijk om jouw inschrijving op een andere naam te laten zetten. Stuur hiervoor een e-mail met de gegevens van de persoon die jouw inschrijving gaat overnemen (in ieder geval naam en e-mailadres) naar aanmelder@bsl.nl.

Bij verhindering kan je altijd een vervanger van jouw inschrijving gebruik laten maken. Wil je hier geen gebruik van maken dan kun je jouw inschrijving annuleren.

Je inschrijving is alleen schriftelijk te annuleren (post/e-mail). Annuleer je tot vier weken voor aanvang van het event, dan brengen wij € 50 p.p. (incl. btw) aan administratiekosten in rekening.

Bij congressen met een deelnameprijs vanaf € 750 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 250 p.p. (incl. btw). Bij een congres met een deelnameprijs van minder dan € 100 p.p. (excl. btw) bedragen de administratiekosten € 35 p.p. (incl. btw). Meld je jezelf binnen vier weken voor aanvang af? Dan zijn we helaas genoodzaakt het volledige inschrijfbedrag te berekenen.

Het is mogelijk te wisselen van workshop indien de workshop van jouw keuze nog niet vol zit. Stuur dan een e-mail met je nieuwe keuze naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, wanneer je de juiste gegevens aan ons heeft verstrekt, verwerken wij jouw accreditatiepunten binnen zes weken na aanvang van het congres.

Wil je alsnog in aanmerking komen voor accreditatiepunten stuur dan een e-mail met jouw BIG- of relatienummer naar aanmelder@bsl.nl.

Ja, na afloop van het congres worden de presentaties online beschikbaar gesteld mits de spreker hier toestemming voor geeft. De link naar de presentaties ontvang je, samen met de evaluatie, één dag na het congres per e-mail.

Indien je allergisch bent voor bepaalde ingrediënten of voedingsmiddelen, horen wij dit graag uiterlijk twee dagen voor het congres. Je kunt contact opnemen met onze klantenservice om jouw dieetwensen door te geven.

Onze congressen vinden plaatst op verschillende congreslocaties. Meestal zijn deze locaties goed bereikbaar voor deelnemers in een rolstoel en voorzien van liften en invalidentoiletten. Als je twijfelt of vragen heeft kun je kunt contact opnemen met onze klantenservice.

Op sommige congressen wordt er gefotografeerd en gefilmd. Wij gebruiken deze beelden voor een terugblik en ter promotie van volgende events. Wil je niet op de foto of video komen? Laat het ons dan bij de registratiebalie weten.

Is je vraag niet beantwoord?

Is jouw vraag niet beantwoord? Je kunt nog meer vragen vinden op de website van onze klantenservice. Vind je daar ook niet jouw antwoord? Of kom je er niet uit? Neem dan contact met ons op via e-mail of bel ons: 030-638 3736