Minder administratiestress met nieuwe app thuiszorg

Fraude in de thuiszorg oplossen met blockchain-technologie. Met behulp van een app op de telefoon checkt de hulpverlener in en checkt uit bij de cliënt thuis, de cliënt geeft een beoordeling. Gemeente en zorgverzekeraar zien à la minuut of hun zorgeuros goed worden besteed. En: goed tegen administratiestress.

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
foto AdobeStock
Premium
Premium

Wil je dit artikel lezen?

Neem Zorgwelzijn.nl een maand gratis op proef. Na een maand stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online de artikelen uit het magazine lezen

Al abonnee? Log dan in

2 REACTIES

  1. En hoe registreer ik dan overleg met apotheek, huisarts, mantelzorgers, familie etc.
    Voor 8.30uur zijn apotheek en huisarts echt niet te bereiken. En tijdens het cliënten contact is er vaak geen tijd om e.e.a. rustig te overleggen, omdat zorgverleners moeilijk telefonisch te bereiken zijn en vragen via digitale systemen niet door iedereen gelezen en of het antwoord gelezen kan worden.
    Kortom het enigste dat er nu dus gecontroleerd word is de tijd die ik bij de cliënt binnen ben geweest.
    Is eerder al uitgeprobeerd en gaf heel veel fout meldingen. Cq bij meerdere cliënten op het zelfde adres zelf niet te doen.

  2. Lees alle reacties
  3. Maar hoe kunnen coordinerende taken dan geregistreerd worden? Zoals het uitwerken van het intakegesprek, het schrijven van het zorgplan, het overleggen met andere hulpverlening zoals huisarts, ziekenhuis etc.? Dat kan niet allemaal bij de zorgvrager thuis.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.