Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

DE STELLING ‘Digitale hulpverlening is een aanwinst en moet dus blijven’

Is digitale hulpverlening een aanwinst en moet het dus blijven? Hulpverleners Hans Versteegh, Trainer en auteur van Digivaardig Sociaal werk  en Joris Slaets, Emeritus hoogleraar ouderengeneeskunde verdedigen hun standpunt.
Premium

JA

Hans Versteegh

Trainer en auteur van Digivaardig sociaal werk

‘Dat digitale hulpverlening een aanwinst is, is geen vraag meer. Het is er en het heeft zich de afgelopen tien jaar bewezen. Cliënten in het maatschappelijk werk, de jeugdzorg en de ggz hebben door alle digitale middelen meer regie over hun gegevens en wie daarbij kan, maar ook over op welke plaats en tijd ze een hulpverlener willen spreken.

Premium

Wil je dit artikel lezen?

Neem een Zorg+Welzijn kennismakingsabonnement voor slechts € 15. Na twee maanden stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online alle artikelen uit Zorg+Welzijn magazine lezen
  • Toegang tot meer dan 900 zinvolle dagbestedingsactiviteiten

Al abonnee? Log dan in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.