Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Reacties0

Kleurrijk Welzijn wint Zilveren Pluim

Kleurrijk Welzijn, de tentoonstelling en website van het Oranje Fonds en MOVISIE, heeft de Zilveren Pluim gewonnen. Dit is een aanmoedigingsprijs voor aanstormend mediatalent of uitzonderlijke media-initiatieven die een positieve invloed hebben op de beeldvorming over de multiculturele samenleving.
Kleurrijk Welzijn wint Zilveren Pluim

Kleurrijk Welzijn bestaat uit een website en een fototentoonstelling waarin zestien welzijnswerkers in beeld en verhaal centraal staan. De Zilveren Pluim is onderdeel van de ASN Bank Mediaprijs (Zilveren Zebra). De gelijknamige fototentoonstelling trekt op dit moment door Nederland.

Aandacht
De Zilveren Pluim werd door Ewoud Goudswaard, algemeen directeur van de ASN bank uitgereikt: ‘De website brengt op een zorgvuldige manier een groep mensen onder de aandacht die een onmisbare bijdrage leveren aan de multiculturele samenleving. Interessant is dat de site niet alleen aandacht besteedt aan de werkervaringen van de welzijnswerkers, maar ook aan hen persoonlijk.’

De winnaar werd dit jaar bepaald aan de hand van een publieksstemming via het sociale platform Voordewereldvanmorgen.nl van de ASN Bank.

Links: ‘Kleurrijk Welzijn’, De wereld van morgen, Zilveren Pluim en Zilveren Zebra uitgereikt , MOVISIE, Project Kleurrijk Welzijn wint Zilveren Pluim, Oranje Fonds, Tentoonstelling Kleurrijk Welzijn

Meer weten? Lees dan ook de gratis Zorg + Welzijn Nieuwsbrief. Daarvoor kunt u zich hier  aanmelden.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.