Op het goede moment bij de juiste hulpverlener

De combi van slimme communicatiemiddelen en social media maakt dat cliënten altijd en overal contact kunnen zoeken met hulpverleners. Dan moet je organisatie er wel klaar voor zijn. ‘Voorheen was het gebruikelijk dat een hulpverlener de hele dag onbereikbaar was, omdat hij in gesprek was met patiënten. Daar willen we van af.’

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Premium
Premium

Wil je dit artikel lezen?

Neem Zorgwelzijn.nl een week gratis op proef. Na een week stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online alle artikelen uit Zorg+Welzijn magazine lezen
  • Toegang tot meer dan 850 zinvolle dagbestedingsactiviteiten

Al abonnee? Log dan in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.