‘Realiseer je dat je werk teamsport is’

Zorg en ondersteuning op maat, de klant centraal. Het lijkt vanzelfsprekend en iedereen wil het. Maar in de praktijk zitten systemen, protocollen, structuren nog steeds vaak in de weg, zegt Kitty Jurrius in haar rede ter ere van haar installatie als lector Klantenperspectief in Ondersteuning en Zorg aan Hogeschool Windesheim in Almere. Haar oplossingsrichting: ‘Realiseer je dat je werk teamsport is.’  

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Foto: Robert Kneschke, Picscout
Premium
Premium

Wil je dit artikel lezen?

Neem Zorgwelzijn.nl een week gratis op proef. Na een week stopt het abonnement automatisch.


  • Onbeperkt alle premium artikelen lezen
  • Online alle artikelen uit Zorg+Welzijn magazine lezen
  • Toegang tot meer dan 850 zinvolle dagbestedingsactiviteiten

Al abonnee? Log dan in

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.