Let op: de informatie in dit artikel is ten minste vijf jaar oud

Presentatie Arjan Klein (ISF): ‘Samenwerken met bedrijven: steunwaardig of sponsorwaardig?’

Bedrijven en non-profitinstellingen weten elkaar steeds meer te vinden. Daarbij gaat het initiatief meestal uit van de zorg- of welzijnsinstelling. Deze organisaties denken vaak te weinig na over het belang van bedrijven in sponsorships of geefrelaties. Wanneer bent u voor bedrijven interessant om gesponsord te worden en wanneer spelen andere motieven. Wat betekent dit voor uw communicatie richting bedrijven?

Artikel bewaren

Je hebt een account nodig om artikelen in je profiel op te slaan

Login of Maak een account aan
Presentatie Arjan Klein (ISF): 'Samenwerken met bedrijven: steunwaardig of sponsorwaardig?'

Presentatie op het congres ‘Kapitaal en sociaal

ondernemerschap’, op 7 juni 2006 ‘Sponsorwaardig of

steunwaardig?’


, door Arjan

Klein, Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving.

Download hier het pdf-bestand.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.