Presentatie Arjan Klein (ISF): ‘Samenwerken met bedrijven: steunwaardig of sponsorwaardig?’

Bedrijven en non-profitinstellingen weten elkaar steeds meer te vinden. Daarbij gaat het initiatief meestal uit van de zorg- of welzijnsinstelling. Deze organisaties denken vaak te weinig na over het belang van bedrijven in sponsorships of geefrelaties. Wanneer bent u voor bedrijven interessant om gesponsord te worden en wanneer spelen andere motieven. Wat betekent dit voor uw communicatie richting bedrijven?
Presentatie Arjan Klein (ISF): 'Samenwerken met bedrijven: steunwaardig of sponsorwaardig?'

Presentatie op het congres ‘Kapitaal en sociaal

ondernemerschap’, op 7 juni 2006 ‘Sponsorwaardig of

steunwaardig?’


, door Arjan

Klein, Instituut voor Sponsoring en Fondsenwerving.

Download hier het pdf-bestand.

Geef je reactie

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account, maak dan hieronder een account aan. Lees ook de spelregels.