Registreren Waarom moet u zich registreren voor deze site? Lees meer

Veelgestelde vragen

U heeft een BSL-account nodig om onbeperkt artikelen te kunnen blijven lezen op Zorgwelzijn.nl. Het aanvragen van een BSL-account is gratis, ook voor niet-abonnees. Heeft u al een BSL-account dan kunt u direct inloggen.

 

Let op: Eind 2015 is Zorgwelzijn.nl overgenomen door BSL. Had u in 2015 een account voor Zorgwelzijn.nl, dan dient u om veiligheidsredenen een nieuw wachtwoord aan te vragen. Met het nieuwe wachtwoord en het bijbehorende e-mailadres kunt u als vanouds gebruik maken van Zorgwelzijn.nl

 

 

Veelgestelde vragen

  • Veranderingen op Zorgwelzijn.nl
    • Wat is er nieuw op Zorgwelzijn.nl?

      De informatie voor de zorg- en welzijnbranche is op de vernieuwde website overzichtelijk gerubriceerd. Iedere werksoort vindt de relevante informatie op de eigen sectiepagina. Op Zorgwelzijn.nl vind u alle informatie uit de hele branche op een plek. Naast het laatste nieuws bevat zorgwelzijn.nl relevante achtergrondverhalen, voorbeeldprojecten, handige adviezen, opiniestukken en weblogs van deskundigen en collega’s op de werkvloer. Deze informatie wordt voor u samengesteld door de redactie van Zorgwelzijn.nl.

  • Registratie voor toegang op Zorgwelzijn.nl
    • Waarom moet ik mij registreren?

      De informatie op Zorgwelzijn.nl is vooralsnog gratis. Het enige dat wij van u vragen is om kenbaar te maken wat voor werk u doet en in welke sector zodat wij weten voor wie we schrijven. Zo kunnen we de website blijven verbeteren. Ook om spam en ongewenste reacties te voorkomen, werken wij met een inlogsysteem.

      Wilt u zich direct registreren? Klik dan hier.

    • Waarom krijg ik een BSL-account?

      Met een BSL-account kunt u inloggen op meerdere websites en producten van uitgeverij Bohn Stafleu van Loghum. U maakt eenmalig een account aan en kunt dus met één wachtwoord op de websites ZorgvisieNursingMednetMijn BSL en Kinderopvangtotaal terecht. Het kan voorkomen dat u op deze websites bij het inloggen nog om een aantal gegevens wordt gevraagd.

    • Moet ik betalen om te registreren?

      Nee, aan uw registratie zijn geen kosten verbonden.

    • Wat is het verschil tussen registreren en abonneren?

      Heeft u geen abonnement, dan krijgt u na de online registratie toegang tot onze artikelen, maar leest u niet de exclusieve informatie voor abonnees. Het registeren op zorgwelzijn.nl is gratis.

      Wanneer u of uw organisatie een abonnement heeft op het Zorg + Welzijn magazine, dan krijgt u volledige toegang tot de vakinformatie op de website en in de toekomst extra exclusieve content. U dient zich nog wel online te registreren met uw abonneenummer en postcode.

      Heeft u interesse in een abonnement? Kijk dan hier op Zorgwelzijn.

    • Hoe kan ik mij registreren?

      Nadat u een aantal artikelen heeft bekeken, verschijnt automatisch het registratiescherm. Vul alle gevraagde velden in. Noteer uw e-mailadres en wachtwoord en bewaar deze goed! Wanneer u succesvol geregistreerd bent kunt u verder.

      Wilt u zich direct registreren? Klik dan hier.

      Lukt het registreren niet? Bel dan (tijdens kantooruren) naar onze klantenservice op telefoonnummer 030 - 638 3736 of mail naar technischehelpdesk@bsl.nl

    • Als ik mij al geregistreerd heb op Zorgwelzijn.nl, moet ik mij dan nu opnieuw registreren?

      Het kan zijn dat u al een registratie heeft aangemaakt op Zorgwelzijn.nl. Als u geen abonnement heeft op Zorgwelzijn, dan heeft u met deze inloggegevens toegang tot de website. U hoeft zich niet opnieuw te registreren.

  • Abonneren
    • Waarom zou ik mij abonneren op Zorg + Welzijn?

      Met een abonnement op Zorg + Welzijn krijgt u onbeperkt toegang tot de website Zorgwelzijn.nl en ontvangt u tien keer per jaar het vakblad Zorg + Welzijn.

      Zorg + Welzijn is een vakblad voor de sociale professional in de zorg- en welzijnssector. In het blad vindt u brede vakinformatie en bent u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op het gebied van het welzijnswerk, de ouderenzorg, jeugdzorg, gehandicaptenzorg, GGZ en de Wmo. Zorg + Welzijn is actueel, verdiepend, inspirerend en opiniërend.

      Neem een abonnement op Zorg + Welzijn.

    • Ik wil graag abonnee worden

      Wilt u abonnee worden van Zorg + Welzijn, ga dan naar onze abonneerpagina.

      Als u abonnee wordt van Zorg + Welzijn, ontvangt u onbeperkte toegang tot Zorgwelzijn.nl bij uw abonnement.

    • Hoe kan ik mijn abonnement online betalen?

      U kunt uw abonnement betalen per machtiging, per acceptgiro, iDeal of creditcard. Buitenlandse betalingen kunnen uitsluitend per creditcard afgerekend worden.

    • Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen?

      De looptijd van uw abonnement staat op de factuur of welkombrief. Uw opzegging ontvangen we graag schriftelijk, tenminste 2 maanden voor einde van de abonnementsperiode. Gebruik daarvoor dit formulier: Abonnement beëindigen. Van de opzegging ontvangt u een bevestiging.

    • Ik heb belangstelling voor een bedrijfsabonnement

      Zijn er meer gebruikers op een bedrijfsadres geïnteresseerd in de producten van Zorg + Welzijn? Dan is een bedrijfsabonnement wellicht een interessante optie. Voor meer informatie over bedrijfsabonnementen stuurt u een e-mail naar: miranda.pfann@bsl.nl of bel naar 030-638 3893

  • Overige vragen
    • Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat nu?

      U kunt gebruik maken van onze wachtwoord vergeten service. Klik hier om direct van deze service gebruik te maken.

    • Wat gebeurt er met mijn gegevens?

      Bescherming van uw persoonlijke gegevens is van groot belang voor ons. Uw gegevens worden dan ook met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Springer Media bv houdt zich aan de eisen die de Wet bescherming persoonsgegevens en overige privacywetgeving stellen. Bekijk onze privacy-statement of onze gebruikersvoorwaarden.

    • Ik kan geen artikelen lezen. Wat moet ik doen?

      Indien u geen artikelen kunt lezen kan dit komen door de instellingen van uw computer. U kunt dit op twee manieren oplossen:

      • Door een gratis registratie aan te maken; u kunt zich direct registreren op www.Zorgwelzijn.nl/registratie en volg de stappen op het scherm.

      • Uw cookies staan uitgeschakeld; wij raden aan om deze weer in te schakelen. Voor instructies per browser, volg de onderstaande stappen:

      Internet Explorer 7/8:
      1.Klik op 'Start' > 'Configuratiescherm'.
      2.Dubbelklik op het pictogram Internetopties.
      3.Selecteer het tabblad Privacy.
      4.Klik op Geavanceerd.
      5.Selecteer in het gedeelte 'Cookies' van het venster 'Geavanceerde privacyinstellingen' de optie 'Automatische cookieverwerking opheffen'.
      6.Selecteer onder 'Directe cookies' de optie 'Accepteren' of 'Vragen'.
      7.Selecteer onder 'Indirecte cookies' de optie 'Accepteren' of 'Vragen'. (Als u de optie 'Vragen' selecteert, wordt u telkens om goedkeuring gevraagd wanneer een website een cookie probeert in te stellen.)
      8.Klik in het venster 'Eigenschappen voor Internet' op OK om af te sluiten.

      Mozilla Firefox
      1.Klik op 'Extra > Opties'.
      2.Klik in het bovenste paneel op 'Privacy'.
      3.Selecteer bij 'Firefox zal' de optie Aangepaste instellingen gebruiken voor geschiedenis.
      4.Vink het selectievakje aan naast 'Cookies van websites accepteren' om cookies in te schakelen.
      5.Klik op OK.

      Google Chrome
      1.Klik op het menu Extra.
      2.Selecteer 'Opties'.
      3.Klik op het tabblad 'Geavanceerde opties'.
      4.Klik op Instellingen voor inhoud in het gedeelte 'Privacy'.
      5.Zorg ervoor dat Toestaan dat lokaal gegevens worden ingesteld is geselecteerd om directe en indirecte cookies toe te staan. Als u alleen directe cookies wilt accepteren, vinkt u het selectievakje aan naast 'Alle cookies van derden zonder uitzondering blokkeren'.
      Als je PC geen cookies accepteert of Javascript is disabled dan wordt de browser bij het bekijken van een artikel ge-redirect naar een op te geven pagina (kan bv veelgestelde vragen zijn of contact pagina)

    • Worden mijn gegevens op de website getoond?

      Als u een reactie plaats wordt daarbij alleen de door u opgegeven naam getoond. Uw overige gegevens zoals uw e-mailadres en functie zijn niet voor andere sitebezoekers te zien.

    • Kan ik ook anoniem reageren?

      U moet altijd inloggen om te reageren maar u kunt natuurlijk een pseudoniem opgeven. Uiteraard hebben wij liever dat u gewoon onder uw eigen naam reageert. Uw emailadres moet wel een bestaande zijn omdat wij u een mailtje sturen voor een bevestiging.



  • Is uw vraag niet beantwoord?

    U kunt heel veel vragen online regelen via BSL klantenservice. Bijvoorbeeld klachten, adreswijzigingen, vragen over uw factuur of technische vragen. Komt u er daar niet uit, dan kunt u ons ook bellen: 030-638 3736.