Registreren Waarom moet u zich registreren voor deze site? Lees meer

Agenda

Healthcare Hospitality Forum

Verbeke Foundation, Kemzeke, België
294 Ouderenzorg, GGZ, Gehandicaptenzorg

Details evenement

21 april 2016
10:00 uur
Verbeke Foundation, Kemzeke, België
Ablecare (ZORG Magazine & ZorgAndersTv)
0032495228535
37 euro voor leidinggevenden zorgsector, 95 euro niet-zorgsector
Klant is koning, ook in de zorg. Het Healthcare Hospitality forum zet beleving, communicatie met de cliënt & gastvrijheid op de zorgkaart.

De nadruk ligt in een moderne zorgvoorziening (woonzorgcentrum, ziekenhuis, assistentiewoningen, centrum voor mensen met een beperking, ggz,..) niet enkel meer op ‘zorg’. Hedendaagse woonaspecten, gastvrijheid, het aanbieden van talloze keuzemogelijkheden, het beïnvloeden van zintuigen, een andere - vaak - interactieve manier van communiceren met de cliënt, etc. vinden steeds vaker hun weg naar de zorgsector.

Het zorgt ervoor dat zorgorganisaties zich kunnen onderscheiden van elkaar en resoluut kunnen inzetten op een eigen visie op zorg en hoteldiensten.

Het Healthcare Hospitality Forum (21/4/2015, Verbeke Foundation) wil in de eerste plaats inspireren en gaat dan ook voluit voor beleven én interactie met sprekers, deelnemers en standhouders. Het congresprogramma is kort maar sterk en er werden twee ijzersterke internationale keynotespeakers aangetrokken:

Milo Berlijn (Directeur en trainer TrainMark)
"De Kracht van Hospitality"

Milo geeft namens TrainMark trainingen en workshops in gastvrijheid aan het bedrijfsleven. Daarbij gaat hij eerst ‘undercover’ om daarna medewerkers heel direct te kunnen confronteren met de tekortkomingen in hun houding en gedrag. Hierdoor heeft hij ook een goed beeld van de gastvrijheid in verschillende branches. Hij licht toe hoe je je personeel zover krijgt om zich gastvrij op te stellen en hoe je dit implementeert in je eigen sector.

Bas Hoogland (Voormalig commercieel directeur Landal GreenParks) 
"Klantvriendelijkste Bedrijf van het land, hoe word je dat (en blijf je dat ook...)?”

"Klantvriendelijkste Bedrijf " wil elk bedrijf wel worden. Maar hoe doe je dat? Wat komt er bij kijken? Wat zijn de do's & don'ts? Bas Hoogland vertelt erover uit eigen ervaring in een inspirerende en praktische presentatie. Ga naar huis met een vibe én diverse tips. Onder leiding van Bas heeft Landal diverse prijzen gewonnen. Of het nu gaat om de zorgsector of om de bedrijfswereld, klantvriendelijkheid en beleving zijn universele waarden.

Ontdek het volledige programma en de inschrijvingsmodaliteiten hier.

Hospitality in een uniek kader

Een zorgcongres waar je meteen wordt uitgenodigd om een museum te bezoeken? Het is ongezien maar het unieke karakter van deze zorgvuldig uitgekozen locatie zorgt meteen voor een extra dimensie. 

Het forum gaat door in het complex van de Verbeke Foundation en dit ten midden van moderne en hedendaagse kunst. Het Healthcare Hospitality Forum wordt meteen het eerste zorgcongres waar je ook wordt uitgenodigd om een museum te bezoeken.